Saturday, October 9, 2010

Blog kerana busybody??

Bila orang tanya aku.,'buat ape bila on9?'..fb ker?skunk dah xde mud nak fb..tapi...bila ade mud nak fb haaaaaaaa....boleh jadi 3,4jam aku mengadap benda alah ni kan...ade pulak membe yang melayan kan...tapi skunk ni dah kureng la nk fb..kadang2 aku on9 je fb tapi xtengok pon..aku buat benda laen....aku buat ape korang tau???huhuhu bace blog....aku suke bace blog.bila cakap pasal blog ni kan,bagi sesetengah,buat ape berbelog ni..macam menyibukkan diri yang tersedia tak terjaga(uih panjang giler ayat),nak amek tahu hal orang laen..kalau korang ni suke bace blog orang kan tapi tiap2 hari korang bukak blog si dia je..arini si dia,esok sidia,lusa sidia...aish!tu memang la boleh dikatakan 'busybody' kan...cuba kembangkan pemikiran dan otak-otak korang sume..suke-suki aku je bagi kata ganda kan..pada pendapatan aku la kan,aku belajar macam2 melalui blog ni.aku bukan saje2 nak menyibukkan diri dengan hal rumah tangga orang laen ni..tapi kadang2 pengalaman penulis tu boleh menjadi pengalam kita juga kan..kata orang pengalaman itu berharga,kata orang la bukan kata aku tau..haha..pengalaman itu penting walaupon hanya melalui pembacaan.Mane tahu kan esok benda yang same berlaku kat kite,nati aku boleh jadikan panduan..boleh kongsi dengan kawan2 jugak..kan?!emo minah ni...haha..dengan blog aku dapat tambah idea2 bahgia,bangang aku..so,hidup ni xdela jadi boring sangat kan..xtimbul istilah 'life is boring'..kalo boring bace r blog..haha cuba enjoy dengan life orang laen ape salahnye kan..rase macam dah banyak aku melalut malam ni,ntah pape aku cakap kan..haha..lantaklah..jum kita tido..wassalam!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin