Wednesday, September 29, 2010

Rindunya Hati

Assalamualaikum....

Rindu??kenapa yer ade perasaan rindu..sakitnye hati,kadang2 benci bila rindu (macam lagu la pulak kan..) ade banyak benda yang aku rindu sekarang..rindu sangat nak sambung study balik..nak pegi kelas,jumpe kawan2,salin nota sume kan...time study dulu ko malas kan ain..haa skunk nak study pulak dah...skunk dah apply nak sambung study sume.mitak2 dapat la kan..so,banyakanlah solat dhuha mitak dengan Tuhan moga dipermudahkan rezki aku..

Aku skunk rindu sangat nak kuar jalan jauh2 dengan femli aku,dah lame tak jalan same2..hukhuk..masing2 asyik sibuk dengan keje masing2 kan..ayah aku sibuk dengan keje die.walaupun ofis ayah aku dekat je,jalan kaki pn boleyyy an..tapi slalu je outstation..die jalan bawak diri die je (merajok konon..kahkah).Ala,die pegi keje mane boley ikot,xsyok rr kan..Umi aku lak..haii,sibuk dengan kedai,dengan bilik2 sewa die..mane boley tinggal..kedai aku xpenah nak tutup kecuali hari rayer..tu pon tutup 2 hari je....adik2 yang 'bising' haha boley pulak kan..diorang sume dok jauh2..waawaaa sedey tau..rase nak nangis je..

Rindu sangat kat buah hati,kekasih hati,jantung hati,jantong pisang..haha best gak leh makan jantong pisang an..nak cari la nanti.rase macam dah lame sangat xjumpe yie.padahal baru 2 minggu je pon.gedix!jeles kat kapel yang dapat jumpe tiap hari!bila leh jumpe yie ek?cuti sem ni pon xleh jumpe gak an..emm..jawapnyer tahun depan laaaa kite jumpe..biasa kalo lepas jumpe rindu kejap je ni kenape lame sangat ek?xsuka taw..mencik..mencik..mencik..mencit?!(oit,tu tikus la..cakap biaq teghangggg yer)haha..i miss u yunk!

mode:rindu yang teramat sangat..sangat..sangat!

2 comments:

  1. amboi die... xsebot pon rindukan i.. tp asal tulisan kecik sgt.. rabun i dibuatnye..

    ReplyDelete
  2. ai da tukau tulisan..hehe leh napok dop?haha windu u jugak..miss u soo much!!

    ReplyDelete

LinkWithin