Wednesday, September 15, 2010

Selamat Hari Ulang Tahun Umi,Baba dan Apik

Entry khas ni aku buat sempena ulang tahun perkahwinan umi ngan baba aku yang ke 23tahun pada 10hb september aritu...alhamdulillah,23tahun dah usia perkahwinan diorang..dale 23tahun mace2 dah cabaran,dugaan dah dilalui..biasela TUHAN sentiase menguji kite hamba DIA...kak ain ucapkan semoga perkahwinan umi dan baba kekal hingga ke akhir hayat.moga panjang umo dan sihat slalu dan bahagia selalu..

Kak ain sayang umi ngan baba
12 september lak ari lahir adik aku..Apik..genap la umo dio 18tahun.hok ni la paling banyok wak masalah..dari kecik sapa besar xhabih2 masalah dio buat..ore oyak anok ketigo nih banyok wak masalah..yeke?aku raso betui jugok..tapi gak sakak leh g blaja ni..ok dah skit prangai die..nati besar dio brubah la kot..





Ade ke patot lepas tiup lilin die tdo balik..

Aku ngan adik2 aku berpakat nk sambut skali anniversary umi ngan baba aku ngan bday adik aku apik ni..so aku ngan adik aku anis pau r duit rayer adik aku hok duo ore lagi 2..kumpul2 duit cukup la nk bli secret recipe kan..haha pastu g la tesco kat pasir pekan tuh..apo,kek sume habih dh tinggal hok xsedak jah..daripado make hok xsedak sep aku beli kek hok muroh tapi sedak..comey kek tu..baba aku blanje kek tu..xguna r duit ktorg..hehe so,duit tu aku blanje umi aku beli beg ngan purse..syokkkknyee umi aku..kahkah xbeli present pon ko baba..tu la xjale skali sangat..ore kok laen dio kok laen..hehe xpolah..len kali nk beli jugok present tapi nati nak kumpul duit dulu hehe...

comey r kek nih...raso supo xse make jh...nk beli letok dale peti jah..

HAPY ANNIVERSARY UMI&BABA....HAPY BDAY APIK..luv u all so much!!!muah3...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin