Tuesday, October 12, 2010

Panggilan misteri

Assalamualaikum...^_^

Da malem gaya gini baru nak mengupdate belog..kuik update nih.jap lagi nak tito dah.si yayang dah membebel disuruhnya tito cepat kerna ari udah malem..katenyer!rase macam terbelit lidah gaya jalan rayer yang berliku2 gitu nak kecek indon nih..haha!

bertukar!

act,td aku nak tengok cite kat tv tapi memandangkan semua dah tido,tinggal aku sorang je terkebil2 mata memandang menengoknye tv tu..maka....

dengan cepatnye...

aku offkan tv lalu...

cepat2 masuk bilik,kunci pintu dan online!

walaupon niat dihati sebenarnyer nak nengok tv agi..wawawa..penakut ko ain!

on9 fesbuk jap tadi,chating2,komen2 pastu nak mengasah bakat penulisan pulak..hehe.banyak dah aktiviti aku dah buat sebenarnyer malam nih sementara menunggu si yayang pegi maen bola..dalam aku mengomel dari tadi rupenye xmenyentuh pon lagi pasal tajuk entry tu kan..sebenanye petang tadi mak aku dapat panggilan misteri.

bukan panggilan misteri yang boleh menang berjuta-juta dolar tu,tapi panggilan misteri yang menakutkan.takkuuuttt....panggilan yang mengarut karut marut tuu..cakap ntah pape.lucah!dah lame jugak benda ni berlarutan.sejak aku pegi kl aritu ngan famili aku dalam minggu lepas lagi kot.

mula tu die col fon mak aku.bila mak aku tanye die senyap je bunyi nafas die je.nafas dengan kuat okeh!banyak kali jugak la die col.mak aku trus set number die so laen kali kalo die col lagi xpayah jawab dah.mak aku dah takut dah ni.bila dah col henfon mak aku xjawab,die col number kedai pulak..pekeje mak aku yang jawab.maka,berlakulah conversation antara diorg nh...

Die cakap die kenal pekeje umi aku ni..yang dolu2 punyer pekeje,yang dah berhenti keje dah beranak pinak pon skarang die kenal jugak.siap bagi name pekeje tu lagi.cakap melalut,lucah je..nak tu nak ni...

sial punyer jantan!pekeje mak aku yang ketakutan ni trus letak fon.daripada pemahaman dan pemerhatian...cececeh ayat sains tuh..jantan ni mungkin la orang yang dikenali.no fon mak aku ni dah tercemar agaknyer..kat signboard tu hah terpampang no fon die..so,bila jadi camni kite kena tanggung la risikonya kan.lagipon bukan salah kita.xpayah layan la orang camni kan.t lame2 die senyap la.

p/s : aku nak post entry ni semalam lagi tapikan lappy aku tetibe gelap gulita rupenye dah takde bateri.huhu.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin